söndag 7 juni 2009

DAG 2, kl 09:20

Idag verkar allt betydligt smidigare.
Journalisterna och funktionärerna tom hälsar på varandra.
Solen står redan och gassar vilket gör att jag redan ångrar att jag sket i att smörja in mig med solskydd.
Igår betade jag av:
Eamon Sullivan
Alexander Dale Oen
Sara Nordenstam
Felizity Galvez
Stefan Nystrand (blev en liten bonus)
Frederick Bosquet

Idag hoppas jag på restrerande i det australienska laget som jag har i min lista och två britter. HAr jag riktig tur kan jag nog hinna få ngn mer, men ordningen är ju den samma som igår vilket inte gör roddningen direkt lättare.

När intervjun med Bosquet kommer på SVT så lägg märket till den urläckra koftan han har på sig. Hur bra han än såg ut i bar överkropp blev vi tvungen att skyla honom.... men enbart för att ha ngn stans att sätta micken....

Inga kommentarer: