tisdag 26 maj 2009

Vårruset

En ny bragd att sätta upp på meritlistan.
Vårruset, eller ska jag kalla det kärringruset.
Jag har nog aldrig sett så många kvinnor på ett och samma ställe.
Det bittra var ju att det inte var ngn tidtagning, men så fort jag ställde mig i fållan så förstod jag att det skulle vara omöjligt.
Trots att jag placerat mig i gruppen "springa" var det som jag hamnat bland ett gäng power walkare. Världens flaskhals bildades och jag var vid det laget så frustrerad att jag nästan sprang ÖVER folk.
Jag kom iväg 19.15, kl 19.40 var jag i mål, men sen drar jag bort tre minuter för sinkande kärringar framför. 23min alltså!
Klart godkänt i min bok!
Medalj fick jag oxå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men guud vad har hänt med dig!! Alla loppen på samma år! Du missar väl inte sthlms roligaste? Midnattsloppet?

Grymt bra jobbar kära kära du. Faan vad jag saknar dig!

Puss