onsdag 13 maj 2009

Årsstämma

Har varit på min första årsstämma och ävendärmed också invald styrelsemedlem. Vuxenpoäng tack!
Självklart var jag den enda styrelsemedlemmen som kom utan penna och block, detta uppdagades ju givetvis också när jag blev protokollförare.
Eftersom min mamma är en gedigen styrelsemedlem hade jag hört ryktesvägen att årsstämmor alltid brukar innehålla fika.
Min styrelse består av några glada 30/40-talister och de i min mening är den bakglada generationen eller iaf deras fruar. Men inte så mkt till en liten sockerbit fanns att tugga på.
Jag är mkt besviken.
Sen är det ju aningen bittert att stiga in i en lägenhet som inte bara kostade mindre utan även så stor att min får plats i vardagsrummet.
Tror ändå jag hade endel bra saker att säga...
Som att reda ut mysteriet om varför det görs inbrott i föråden (vi hade nämligen nyss ett).
Alkohol svarade jag, de är ute efter alkohol folk köper utomlands och förvarar där.
Fick väl inte direkt ngt jättemedhåll, men jag tror ändå de tyckte jag löst gåtan.
Protokollskrivande nästa!

Inga kommentarer: