onsdag 6 maj 2009

En sån där dag.

Ledig, gick upp sent för att jag läste ut en bok jag slitit med allt för länge. Är nämligen med i en bokcirkel och jag har insett att mitt lästempo inte riktigt matchar de andras. Jag skyller ALLT på mitt jobb, läster och skriver så mkt om dagarna att jag inte orkar ta i tu med böcker på kvällen.
Sen masade jag mig iväg till gymmet, sprang iaf 9km, mkt bra gjort. (Tänker dock inte berätta hur lång tid det tog).
Gick hem, åt och sen dess har jag gått mellan dator, sovrum och kök samtidigt som jag kollat på klockan. Ska fika med Erika kl fem.
Ibland är vissa lediga dagar inte så kreativa.
Jag borde ha målat men det kändes bättre att bara iakta och tänka; Jag ska.
Det regnar. Har jag ngt paraply?
Snart lattedags - har längtat hela dagen, jepp så spännande har jag haft det idag.

Inga kommentarer: