måndag 13 juli 2009

Straffad av SATS

Varje måndag är jag superambitiös med min träning inför veckan, dvs jag bokar upp ig rejält på varenda pass som verkar intressant under kommande vecka. SATS har ju ett bokningssystem som man också måste se till att avboka på om man inte tänker närvara på passet.
Jag glömmer ofta att avboka dessa pass vilket nu resulterat i att jag inte kan boka nya.
Detta straff ligger över mig i tre veckor. Vad SATS inte förstår är att detta resulterar i att min träning blir lidande. JAg har nämligen inte svettats mer än i snitt en timme i veckan de senaste två veckorna.
JAg tycker tre veckor är lite väl hårt, men det verkar inte de tycka eftersom de vägrar häva min blockering i förtid. Kanske har de sett mitt facit, att detta hänt ett ntal ggr tidigare...

Inga kommentarer: