tisdag 7 juli 2009

Båstad v 28

Dags för damerna att för första ggn entra centre courten i Båstad. Under en hel vecka bjuds det på stekig fest tillägnad damtennis.
Båstad på sommaren, ett Mecka för alla stekiga . Läktaren domineras av vita jeans, självklart hade jag det med, måste betyda att jag är helt rätt för Båstad.
Älskar att ha PRESS-cred på dessa evenemang eftersom jag tvivlar starkt på att jag haft tillgång till VIPen annars.









Förutom att gottat mig i att Svenska evenemang ALLTID är så välplanerade för PRESS så har jag vältrat mig i Läkerol-smakprov. Har hört de har laxerande verkan. Tar det problemet sen, det fanns nämligen nya smaker jag var tvungen att föräta mig på.
Bor på Elite-hotell, bokade in mig själv. Jag fick nämligen styra upp min egen bokning så glöm att jag snålar då.
Till min stora lycka såg jag att de inte bytt ut sina små "give aways" (stjälbara) schampon, duschcremer mm till sådanadär all-round variant.

Inga kommentarer: