tisdag 14 april 2009

När jag sa godmorgon imorse ljög jag

Den glada påsken är över. Härlig var den ska jag be att få tillägga, med underbart väder och massa umgänge.
Brände givetvis alldeles för mkt pengar men det hör ledigheten till.
Nu är det jobb igen och det började ju underbart....
Kunde inte sova inatt, mådde fruktansvärt illa, antingen berodde det på den vidriga kycklingen jag lagade till middag eller det faktum att jag mest drack kaffe hela gårdagen.
02.55 ringer klockan och om du frågar mig så var jag vaken då.
Min redigerare försov sig och sen när han behagar dyka upp då vill han bara hänga med sin polare i redigeringsrummet intill. Jag fick springa fram å tillbaka som en morsa och ropa på han när det var ngt jag ville ha hjälp med.
Cred ska han ha för att han iaf jobbade snabt när han väl jobbade.
Sen skulle jag hem och sova, men då hade han jag bytt pass med på ABC glömt bort det så jag är kvar på jobbet.... gör förvisso inget men det är bara en tidsfråga.
Så när jag sa godmorgon imorse, menade jag det inte!

Inga kommentarer: